The Times dezvăluie modul în care giganții tutunului finanțează campania secretă pro-vaping

„Producătorii au legături cu medici, oameni de știință sau activiști care promovează țigările electronice, a constatat o investigație.”
 
„Producătorii de țigări au finanțat lucrări de cercetare care pun la îndoială riscurile vapatului in randul tinerilor. Acestea au fost apoi citate ca dovezi în răspunsurile la consultări guvernamentale de către grupurile de campanie finanțate din tutun.”
 
„Gigantul tutunului British American Tobacco a contribuit la desfășurarea unei campanii „de bază” care s-a prezentat drept vocea vaperilor obișnuiți, care a încercat să influențeze politica guvernamentală, încălcând aparent regulile globale privind lobby-ul în domeniul tutunului”.
 
„Cu toate acestea, deși se prezintă ca vocea activiștilor obișnuiți, spunând că este dedicată „amplificării] vocilor vaperilor din întreaga lume și împuternicirii acestora să facă o diferență în comunitățile lor”, WVA a fost finanțat în secret. de mari companii de tutun, inclusiv British American Tobacco.”
 
„Publicatia realizata de WVA despre vapatul în rândul tinerilor a fost finanțată de un alt gigant al tutunului, Philip Morris International, și a fost coautor de Peter Lee, un consultant de lungă durată în industria tutunului.”
 
„Lucrarea care discută despre riscul vapatului in rândul adolescenților a fost condusă de Riccardo Polosa, care a oferit servicii de consultanță British American Tobacco și conduce un centru de cercetare care a primit milioane de la Philip Morris.”

Articol aici.