Euractiv: Marketingul responsabil poate împiedica tinerii să vapeze, sustine industria

„Înainte de revizuirea de către Comisia Europeană a cadrului european al tutunului, industria vapingului și-a stabilit noi reguli pentru a putea reglementa mai bine publicitatea în jurul țigărilor electronice și pentru a reduce atractivitatea acestor produse pentru minori.”
„Protejarea minorilor a fost una dintre prioritățile incluse în cea mai recentă versiune a unui cod de marketing responsabil pentru țigara electronică, prezentat de asociația Independent European Vape Alliance (IEVA) în octombrie. Codul a fost stabilit de IEVA și alte asociații naționale.”
„Protecția tinerilor este obiectivul principal al acestui cod”, a explicat președintele IEVA, Dustin Dahlmann, în webinarul de prezentare al codului.”
„Cu alte cuvinte, publicitatea nu ar trebui să se adreseze niciodată minorilor. „Marketingul țigărilor electronice se concentrează exclusiv pe fumătorii adulți, niciun copil sau adolescent nu ar trebui să folosească vreodată o țigară electronică”, a subliniat Dahlmann.
 „Este important de menționat că țigările electronice nu sunt un produs de sănătate”, a reiterat Dahlmann.

Link articol: https://www.euractiv.com/section/health-consumers/news/responsible-marketing-can-prevent-young-people-from-vaping-says-industry/