“Reglementare” nu este un cuvânt murdar
„În realitate, însă, interesele retailerilor locali diferă de interesele industriei. Acest studiu oferă o prezentare independentă a opiniilor retailerilor, fără influență comercială.”
„Comercianții cu amănuntul au avut opinii diferite despre produsele din tutun. Marjele de profit sunt scăzute: dintre comercianții cu amănuntul chestionați din Anglia, 72% au declarat că nu au realizat prea mult profit pe un pachet de țigări în comparație cu alte produse. Doar 9% nu au fost de acord cu acest punct de vedere.”
„Comercianții cu amănuntul au opinii diferite cu privire la valoarea țigărilor electronice și a produselor de vapat pentru afacerea lor. Întrebați dacă sunt interesați să-și extindă segmentul de țigări electronice și vapat a afacerii lor, 36% dintre comercianții cu amănuntul chestionați din Anglia au spus că sunt interesați și 37% au spus că nu.
„Peste jumătate (51%) au considerat că țigările electronice vor fi mai importante pentru afacerea lor peste 10 ani, comparativ cu doar 7% care credeau că tutunul va fi mai important.”
Link articol: https://ash.org.uk/uploads/Retailer-research-report-online.pdf